Prádlo
Dokument sleduje řidiče dodávky, který vozí prádlo do dětské nemocnice. Na pozadí rozvážek zaznamenáváme drobné detaily každodenní nemocniční rutiny plné dojemných okamžiků. Dokument představuje styl, který se bude vyskytovat i v dalších dílech Laily Pakalniņové, a stal se první částí trilogie.
Dokument Prádlo je absolventský film režisérky Laily Pakalniņové z moskevského Všesvazového státního institutu kinematografie. Sleduje řidiče dodávky, který vozí prádlo do dětské nemocnice. Na pozadí rozvážek zaznamenáváme drobné detaily každodenní nemocniční rutiny plné dojemných okamžiků. Dokument představuje styl, který se bude vyskytovat i v dalších dílech této režisérky. Je pro něj typická propracovaná kompozice záběrů, pozornost věnovaná vizuálním detailům a pečlivě vystavěný zvuk. Film se stal první částí trilogie, do které patří ještě dokumenty Přívoz a Pošta.