Přívoz
Jsme na počátku lotyšské nezávislosti a sledujeme krátké okamžiky z každodenního života lidí žijících ve dvou zemích. Přívoz přes řeku Daugavu představuje spojení pro vesničany z nově vzniklého Lotyšska a Běloruska. Jde o přemítavý portrét místa na konci světa, jež se nachází daleko od nacionalistických vzplanutí typických pro raná 90. léta.
Jsme na počátku lotyšské nezávislosti a sledujeme krátké okamžiky z každodenního života lidí žijících ve dvou zemích. Přívoz přes řeku Daugavu představuje spojení pro vesničany z nově vzniklého Lotyšska a Běloruska. Zvukové efekty a absence dialogů vytvářejí přemítavý portrét místa na konci světa, jež se nachází daleko od nacionalistických vzplanutí, typických pro raná 90. léta. Dokumentární filmy Přívoz a Pošta byly uvedeny v sekci Un Certain Regard na filmovém festivalu v Cannes, získaly Cenu FIPRESCI, a zahájily tak kariéru Laily Pakalniņové na mezinárodní filmové scéně.