Země nevidomých
Audrius Stonys, další filmař z „převratové generace“, debutoval právě dokumentem Země nevidomých, jenž se stal generačním manifestem. Stonys je žákem dokumentaristy Šablevičiuse, jehož vliv je v Zemi nevidomých patrný, a potkává se zde díky tomu stará vizuální poetika s němou estetikou a neotřelými hrdiny nové filmařské generace.