Geula
Sedmiletá Geula je pro milujícího Menachema, člena ortodoxní židovské komunity, vším. Čeká ji léčba, kterou si však vdovec s malým příjmem nemůže dovolit. Jednou z možností, jak potřebné finance získat, je obnovit rockovou kapelu, jíž byl v mládí frontmanem. Během uplynulé doby se ale nezměnil pouze jeho život, ale i ambice každého z dávných přátel. Po pěti letech se Joseph Madmony společně s Boazem Y. Yacovem vrací na karlovarský festival s příběhem o bezmezné rodičovské lásce, hodnotě mužského přátelství i důležitosti vnitřní integrity. Civilně tlumený, koncentrovaný snímek, jenž dokáže postihnout ty nejjemnější emoce, stejně jako pečlivě vykreslit charaktery postav.