Objevitel
David Lowery, působící v Houstonu (režisér filmu Přízrak a disneyovky Můj kamarád drak), ve svých krátkých filmech vytvořil vlastní žánr lyrického střízlivého mysticismu, který přenesl i do své pozoruhodné celovečerní tvorby. Objevitel, který vznikl krátce před jeho druhým a průlomovým snímkem Ain’t Them Bodies Saints, je prostá pohádka na dobrou noc, vyprávěná malému chlapci, a zároveň šestnáct minut ryzí filmové magie.