V tomto nádherném krátkém filmu, který vznikl v Dallasu, zachycuje režisér okamžik sdíleného lidství mezi mladým pacientem a podomní obchodnicí s kosmetikou. Film později rozpracoval do celovečerní podoby, která měla v roce 2018 premiéru na prestižním americkém festivalu SXSW.