Hon na králíky
Patrick Bresnan a Ivete Lucasová, působící v Austinu, společnými silami tvoří filmově vycizelované dokumenty, charakteristické hutnou atmosférou. Několik let věnovali pozornost obyvatelům města v sousedství bývalé plantáže cukrové třtiny, v němž pocit odloučenosti a chudoba existují bok po boku s nezdolností, pocitem vzájemnosti a tvůrčím duchem. Tento krátký film je jedním z několika, které ve městě natočili, a sleduje místní praxi lovu králíků.