Sušené maso
Jazmin Diazová natočila tento krátký film v počátcích svého studia na Texaské univerzitě v Austinu. Jde o úžasně působivý naturalistický příběh rodiny, potýkající se se životem, a zároveň vzácné nahlédnutí do Tex-Mex „příhraniční“ kultury.