Chvilky
Mohlo by se zdát, že Anežčin život patří celé její rodině, jen ne jí samotné. Mladá žena se snaží vyjít všem vstříc, postupně ale ztrácí to, co je nejdůležitější: sebe samu. Suverénní debut citlivě zachycuje nástrahy rodinného života, které komentuje s humorem, pochopením a neobyčejně vyvinutým citem pro situace, které zažíváme tak často, až si je ani nejsme schopni uvědomit.
Mladá žena Anežka se snaží vyhovět všem, zapomíná však na toho nejdůležitějšího člověka, kterým není nikdo jiný než ona sama. Záhy se tedy ocitá před nelehkým úkolem: uvědomit si, kdo je, co chce a jak toho dosáhnout. O suverénním debutu scenáristky Beaty Parkanové by se dalo říci, že scénář psal sám život, pokud bychom tuto frázi zbavili posměšného vyznění, které s sebou nese. Přesně odpozorované dialogy, cit pro situace zdánlivě banální, přesto každodenně zraňující i povznášející. Humor i paradoxy, kdy slova lásky zabolí a poznámka o tlustých nohách potěší. To vše se spojuje v současném rodinném filmu o okamžiku, kdy je čas proměnit svá zranění v sílu.