Dítě-věc
Hrdinkou snímku Dítě-věc je deprivovaná desetiletá dívka, trávící své dny čistě destruktivním chováním, dokud neobjeví starou ženu, uvězněnou na dně studny. Screen Daily film popsal jako „vidlácký úlet s popartovou poetikou“. Bratři David a Nathan Zellnerovi začali společně natáčet krátké filmy v 90. letech. Jejich zatím poslední film Damsel byl uveden v soutěži letošního Berlinale.