Film je celkem případně v mnoha ohledech poctou prvnímu snímku Jonathana Demmeho Caged Heat (1979, New World Pictures). Dílo režisérů Louise Blacka, Missy Boswellové a již zesnulého Eda Lowryho pojednává o loupežném přepadení během pokerové hry o vysoké sázky.