Leonardo jr. je láskyplnou poctou úžasnému komediálnímu umění Bustera Keatona v období němého filmu. Autorka scénáře, režisérka a herečka Lorrie Oshatzová vytváří katalog humorných situací, zachovávajíc styl a eleganci samotného mistra.