O deset minut starší je neobvyklý film – je natočen na jeden záběr, který trvá přesně deset minut. Kamera zabírá děti sledující loutkové divadlo. Představení samotné nevidíme, pozorujeme jen emoce, jež vyvolává v jednom chlapečkovi. Jeho obličej odráží jeho duši.
O deset minut starší je neobvyklý film – je natočen na jeden záběr, který trvá přesně deset minut. Kamera zabírá děti sledující loutkové divadlo. Představení samotné nevidíme, pozorujeme jen emoce, jež vyvolává v jednom chlapečkovi. Jeho obličej, natáčený často velmi zblízka, se dostává do centra naší pozornosti a odráží jeho duši. Film velice pečlivě naplánoval a natočil dokumentarista Frank v tandemu s mistrovským kameramanem Jurisem Podnieksem. Jejich úkol byl vskutku nelehký, neboť emocionální reakce nelze zopakovat.