Kihnu je malý ostrov v Rižském zálivu. Soosaar ostrovany pozoruje prizmatem cestovatele, jak kdysi činil jeho filmařský hrdina Robert Flaherty. Před kamerou se odvíjí ustálený životní styl. Snímek zachycuje tradiční písně, zvyky a dojemné výjevy ze života místních obyvatel.
Kihnu je jeden z estonských ostrovů, malý kousek země v Rižském zálivu nedaleko města Pärnu. Soosaar ostrovany pozoruje prizmatem cestovatele, jak kdysi činil jeho filmařský hrdina Robert Flaherty. Před kamerou se odvíjí ustálený životní styl. Snímek zachycuje tradiční písně, zvyky a dojemné výjevy z každodenního života místních obyvatel. Dokument je příkladem antropologického přístupu k natáčení, který je charakteristický i pro Soosaarovy pozdější filmy.