Dokumentární cesta do komplikovaného vnitřního světa Michaela Hutchence, charismatického frontmana australských INXS, jejichž popularita dosáhla vrcholu na přelomu 80. a 90. let. Richard Lowenstein elegantně proplétá rodinné archivy, zprávy z médií i záznamy z koncertů s unikátními výpověďmi blízkých, kolegů, přátel nebo životních partnerek, jimž jediným slavný zpěvák odhalil své pravé já.
Celovečerní dokument se věnuje složitému a křehkému frontmanovi hvězdných australských rockerů INXS, předčasně zemřelému zpěvákovi Michaelu Hutchenceovi (1960–1997). Hutchence žil na výsluní, přitom se málokomu odhaloval. Film popisuje jeho cestu od rozpadlé rodiny přes rockové úspěchy až k rokům, kdy byl veřejným objektem touhy. Pak přišly neúprosné deprese. Po noční nehodě v Kodani už nikdy nebyl stejným člověkem jako dřív. Ztratil čich a zčásti chuť, změnila se jeho povaha. Zemřel ve 37 letech. Režisér Richard Lowenstein, který nyní vykreslil jeho osud, natočil většinu hudebních videí s INXS a v roce 1986 obsadil Hutchence do hlavní role filmu Dogs In Space.