Muž budoucnosti
Zestárlý řidič kamionů Michelsen vyjíždí na poslední cestu s nákladem na jih chilské Patagonie. Náročná dlouhá jízda mezi nádhernou bujnou přírodou jezer a pásmem ledových hor se proměňuje v rekapitulaci vlastního života, když jeho cestu nenadále zkříží dospělá dcera, kterou od dětství neviděl.
Divukrásná příroda chilské Patagonie tvoří podmanivý rámec nečekaného setkání otce a dcery po dlouhých letech odloučení. Když se jejich cesty v kamionech na silnici vedoucí k nejzazší výspě na jihu protnou, mají zestárlý Michelsen a už skoro dospělá Elena příležitost začít poznávat jeden druhého, přehodnocovat vlastní minulost a omyly, možná i najít v budoucnu cestu k sobě. Psychologická drobnokresba přesvědčivě ztvárněných postav, úspornost dialogů a důraz kamery na mimiku tváří, sledovaných většinou v pohybu, ať v kabině kamionu, na zastávkách, nebo v houští barvami hýřícího pralesního parku u jezera, dávají minimalisticky pojatému filmu půvab životní autenticity.