Pětadvacetiletý Vadym se živí nahráváním a prodejem zvuků. Když přijde velkoryse honorovaná nabídka, která by mu pomohla uskutečnit sen o cestě do Kanady, dvakrát se nerozmýšlí a vydává se nahrávat zvuky zvířat na Zakarpatí… Debutující Antonio Lukič v obrazově nápadité road movie, podbarvené zvuky syntezátoru, prokazuje nebývalý cit pro budování tragikomických situací.