Ať to slyší i mimozemšťani
Mike je hudební producent, jenž očividně prochází životní krizí. Dan je zvukař, kterého přestala jeho práce bavit. Murphy, jejich autistický bratr, nikdy nesundavá sluchátka a jejich matka Lilli se rozhodně nechová normálně. Odpověď na otázku, co způsobilo tenhle rozvrat, je třeba hledat na páskách, bezpečně uložených v jejich malém nahrávacím studiu. Cena diváků na Festivalu krátkých filmů Praha 2019.