Late Night
Charismatická, leč blazeovaná celebritní moderátorka noční talkshow Katherine Newbury (Emma Thompson) po čtvrtstoletí ceněné kariéry zjišťuje, že sledovanost jejího pořadu rapidně klesá. Je tím kýženým ženským elementem, který její tým plný sebestředných alfa samců a zabrzděných podivínů potřebuje, spontánní Molly, ucházející se o práci? Šarmantní komedie, vzdáleně příbuzná snímku Ďábel nosí Pradu, okouzlila diváky letošního festivalu Sundance.