Staříci
Vlastovi a Tondovi již nezbývá mnoho let života, mají však před sebou jeden důležitý úkol – vypátrat a zabít komunistického prokurátora, který v 50. letech stál za jejich odsouzením. Atypická road movie o dvojici bývalých politických vězňů, kteří se navzdory všem omezením a překážkám bijí za spravedlnost.
Padesátá léta jsou dávno historií, Vlastovi ale křivdy minulého režimu nedají spát. Již mu nezbývá mnoho roků života, přesto hnán potřebou pomsty kontaktuje dávného přítele Tondu, aby mu pomohl realizovat poslední akci – vypátrat a zabít komunistického prokurátora. Atypická road movie o dvojici bývalých politických vězňů, kteří se navzdory všem omezením a překážkám bijí za spravedlnost, je novým společným počinem Martina Duška a Ondřeje Provazníka, jejichž dokumentární zázemí se zračí v realistickém vykreslení svízelné pouti téměř nemohoucích mužů. Místy jemně poetická, jindy absurdně humorná reflexe minulosti je tak především portrétem zatvrzelého stáří.