Nevlastní sestra
Nevlastní sestry, které k sobě nikdy neměly blízko, jsou okolnostmi donuceny sdílet spolu byt v Lublani... Přední slovinský režisér se vrací do Karlových Varů s obdivuhodně přesnou studií o odcizení i neschopnosti komunikovat, jíž dominují vycizelované dialogy, prosycené černým humorem, i zcela přirozené herecké výkony.
Nevlastní sestry z malého přímořského městečka, které k sobě nikdy neměly blízko, jsou okolnostmi donuceny sdílet spolu byt v Lublani... Přední slovinský režisér se vrací do Karlových Varů s obdivuhodně přesnou studií o odcizení i neschopnosti komunikovat. Na scénáři se podílel Kozoleho pravidelný spolupracovník Ognjen Sviličić a také scenáristka a režisérka Urša Menart, která ve filmu zároveň ztvárnila jednu ze sester. Snímku dominují vycizelované dialogy, prosycené černým humorem, i zcela přirozené herecké výkony. Režisér k filmu dodává: „Žijeme v nebezpečných časech, z nichž těží psychopati a šílenci; jediné, co nám tudíž zbývá, je soucit. Soucit a humor.“