Lara
Laře je právě šedesát. Mimořádný den má slavnostně završit zásadní klavírní koncert jejího syna. Viktor je však nedostupný a matčiny opakované pokusy navázat komunikaci selhávají. Německá herecká legenda Corinna Harfouchová v titulní roli precizně zkomponované psychologické studie, kterou jeden z nejúspěšnějších německých tvůrců své generace Jan-Ole Gerster navazuje na ceněný debut Sakra, kluku!.
Lara se budí do dne, kdy dovrší šedesát let. Večer ji čeká mimořádná událost, zásadní klavírní koncert jejího syna. Viktor, jehož kariéru autoritativní žena vždy intenzivně prožívala, je však nedostupný a matčiny opakované pokusy navázat komunikaci selhávají. Lara se rozhodne vyřešit zneklidňující situaci neobvyklým způsobem, několik hodin předcházejících koncertu jí však připraví nečekaná překvapení. Německá herecká legenda Corinna Harfouchová v titulní roli precizně zkomponované psychologické studie, kterou jeden z nejúspěšnějších německých tvůrců své generace Jan-Ole Gerster navazuje na ceněný debut Sakra, kluku! (MFF KV 2012, cena EFA pro nejlepší evropský debut roku).