Paul, hrdina netrpělivě očekávaného celovečerního debutu Martina Krejčího, natočeného v americké produkci, vyrůstá s otcem. Získat přátele je pro něj prakticky nemožné, od narození se od vrstevníků drasticky odlišuje – trpí nemocí zvanou hypertrichóza, jeho tělo včetně tváře pokrývá husté ochlupení. Hnán snahou získat odpovědi na nevyřčené otázky se Paul v den svých třináctých narozenin rozhodne vyhledat matku.
Paul je samotář, který občas prohodí slovo s otcem. Matka od nich dávno odešla, dost brzy na to, aby si ji zamlklý mladík uchoval v oblaku iluze. Získat přátele je pro Paula prakticky nemožné, od narození se od vrstevníků drasticky odlišuje – trpí nemocí zvanou hypertrichóza, jeho tělo včetně tváře pokrývá husté ochlupení vzbuzující na první pohled v okolí strach a averzi. V den třináctých narozenin se Paul rozhodne vzít osud do vlastních rukou a hnán snahou získat odpovědi na nevyřčené otázky vyhledat matku. Ve svém suverénně zrežírovaném celovečerním debutu na archetypální téma hledání vlastní identity navzdory nepřízni osudu Martin Krejčí umně propojuje pevné zakotvení v současné realitě a fantasknost světa upomínajícího na bájné legendy.