Otec
Vasil právě ztratil svou dlouholetou životní souputnici, manželku Ivanku. Když během pohřbu jed​na z účastnic prohlásí, že jí zemřelá volala na mobil, rozhodne se Vasil vyhledat pomoc známého senzibila, aby mohl se svou ženou navázat kontakt. Syn Pavel se ho snaží přivést k rozumu, otec ale zarputile trvá na svém… Po mezinárodně úspěšných snímcích Lekce a Sláva se Grozeva s Valčanovem vrací s intimním rodinným dramatem o nelehkém hledání cesty k našim nejbližším. V nenápadně gradovaném snímku nechybí pečlivě vystavěné absurdní či komické situace, které neodmyslitelně patří k rukopisu této bulharské tvůrčí dvojice.