Srpnová madona
V horkých letních měsících, kdy „madrileños“ houfně opouštějí nesnesitelnou výheň svých domovů, zůstávají v centru španělské metropole jen turisté a hrstka odvážných. Nebo ti, kteří v životě tápou, jako půvabná třicátnice Eva. S přívětivou jemností vyprávěný film se odehrává v době srpnových městských slavností, kdy lze vnitřní zmatek ukotvit v letmých setkáních i nečekaných dobrodružstvích.
V horkých letních měsících, kdy „madrileños“ houfně opouštějí nesnesitelnou výheň svých domovů, zůstávají v centru španělské metropole jen turisté a hrstka odvážných. Nebo ti, kteří v životě tápou, jako půvabná třicátnice Eva. Ostatně k poznávání sama sebe je léto tím nejlepším obdobím. S přívětivou jemností vyprávěný film se odehrává v době srpnových městských slavností, kdy lze vnitřní zmatek ukotvit v letmých setkáních, uvolněných večerních hovorech i nečekaných nočních dobrodružstvích. Na pozorovatelsky přesném scénáři, okouzlujícím především v situacích, kdy se zdánlivě nic neděje, režisér spolupracoval s představitelkou hlavní role Itsaso Aranovou.