Patrick
Patrick je synem majitele nudistického kempu, kde zastává funkci údržbáře. Jeho dílna je uspořádaná stejně přehledně jako jeho život, ale nic netrvá věčně. Ztráta kladiva Patricka zasáhne s nečekanou silou a spustí řetězec událostí, ze kterého zádumčivý Patrick vyjde jako nový muž. Tragikomedie o tom, jak důležité je hlídat si vlastní nářadí, o (nejen) existenciální nahotě a o lidech, pro něž přívěs znamená celý jejich svět.
Patrick je synem majitele nudistického kempu. Do chvíle, než se mu ztratí kladivo, je jeho život uspořádaný stejně přehledně jako jeho úzkostlivě uklizená dílna. Chybějící nářadí ale spustí řetězec událostí, které nejen že poznamenají Patricka samotného, ale také odhalí pravou podstatu obyvatel kempu, kteří na sobě sice nemají nic, ale i tak toho skrývají mnoho. Jeho staré jistoty mizí a mladý muž je nucen najít sebejistotu, kterou nikdy dříve nepotřeboval. Svěží tragikomedie belgického režiséra Tima Mielantse nás zavádí do světa, kde domácí zavařeniny, obytné vozy a šum lesa tvoří rekvizity existenciálního hledání vlastní důstojnosti, kterou můžete najít i v případě, že je vám nošení kalhot zcela cizí.