Maličkosti
Manažer farmaceutické firmy Onur dostává výpověď. On se života v nezaměstnanosti nebojí, jeho manželka Bahar ano. Onur ji neposlouchá a stává se lhostejným nejen k jejím obavám, ale i ke zbytku světa. Raději by měl kolem sebe více zeber. Drama s prvky absurdní komedie o události tak nehumorné, jakou je životní a potažmo manželská krize.
La belle indifférence je pojmenováním stavu, ve kterém jedinec projevuje neadekvátní lhostejnost k příznakům. Pro Onura je oním příznakem jeho pomalu se hroutící život. Nepřipouští si, že výpověď z práce může znamenat vážnou existenční krizi nejen pro něj, ale i pro jeho manželku. Ta se sice snaží být hlasem připomínajícím mu neradostnou realitu, ten ale Onur poslouchat nechce. Raději by měl kolem sebe více zeber. Druhý díl trilogie tureckého režiséra Kıvançe Sezera, jejíž první část Otcova křídla soutěžila na 51. MFF Karlovy Vary, nahlíží optikou absurdního humoru na událost tak nehumornou a reálnou, jakou je životní a potažmo manželská krize.