Milostné historky
Jste-li jí otevřeni, vstoupí láska do vašeho života bez zaklepání. Co omamně sladká a opojná, ale i unikavá a nestálá vášeň způsobí? Emmanuel Mouret vzdává hold francouzské tradici, v níž má milostný cit neochvějné postavení, a dokazuje, že romantickou látku umí Francouzi zpracovat zdaleka nejlépe.