Rozkoš
Ve Švédsku se jmenovala Linnea, teď je její umělecké jméno Bella Cherry. V devatenácti letech opustila rodné městečko a přestěhovala se do Los Angeles, aby dobyla svět zábavy pro dospělé… Cesta na vrchol ale není dlážděna pouze rozkoší, ale i pády a zklamáními. Pornoprůmysl bez předsudků, to je celovečerní debut režisérky Ninjy Thyberg. Film je přístupný od 18 let.
Ve Švédsku se jmenovala Linnea, teď je její umělecké jméno Bella Cherry. V devatenácti letech opustila rodné městečko a přestěhovala se do Los Angeles, aby dobyla svět zábavy pro dospělé. Pro to, aby se stala tou nejzářnější pornohvězdou, je připravena udělat cokoliv. Těžší než BDSM natáčení se ale nakonec ukazuje souboj s producenty a otázka, zda je vůbec možné v tak specifickém prostředí navázat přátelství… Švédská režisérka Ninja Thyberg nahlíží za pomyslnou oponu stejnou měrou tabuizovaného i mytizovaného světa a nakládá s ním natolik přirozeně, že všechny předsudky postupně mizí a zůstává jen úžas nad tím, že se jedná o zábavní průmysl stejný jako každý jiný.