V ulicích Paříže
Opuštěná nevěsta, slavný komik, který by byl raději mimem, dvě malé holky, co kradou v obchodě… Paříž je plná vztahů a lidí, kteří se hledají, scházejí, anebo jenom letmo potkávají. Po intimním portrétu mladé dívky ve filmu Paříž jsme my přichází Elisabeth Vogler s intimním portrétem města, ve kterém nakonec nikdo nezůstává sám. Postavy jsou neustále v pohybu, kamera je snímá v jednom jediném nepřerušeném záběru. Nahlížíme do života cizinců, jejichž příběhy mohou být místy bizarní či neuvěřitelné, ale přesto vždy blízké. Nezávislý, originálně pojatý snímek patří mezi nejzajímavější ukázky současné francouzské kinematografie.