Otec po mozkové mrtvici upadá do kómatu. Matka (Zuzana Mauréry) se synem (Vojtěch Dyk) stojí nad jeho bezvládným tělem, prognóza jim mnoho nadějí nedává. Čtyři roky po spanilé karlovarské jízdě Křižáčka nás Václav Kadrnka zve ke spirituální cestě do míst, kam je člověk vpuštěn jen zřídka, neboť se zde život usilovně tiskne ke smrti a vrátit se mohou jen vzkříšení.