Klícka
Komoditnímu makléři Rorymu (Jude Law) pomalu vysychají obchodní příležitosti ve Spojených státech, s celou rodinou se proto stěhuje za čerstvými pracovními vyhlídkami do rodné Anglie. Stane se pro ně luxusní, ale osamělé panství poblíž Londýna skutečným domovem? Zneklidňující, esteticky precizní drama je příznačně zasazeno do doby bujícího ekonomického liberalismu reaganovské Ameriky.