Odraz
2014, první rok ruské agrese na Ukrajině. Chirurg Serhij padne do zajetí, kde je konfrontován s násilím, mučením a zabíjením. Návrat z pekla do klidného domova je hluboce zatížen prožitým traumatem. V. Vasjanovyč dává divákovi zakusit strach, zoufalství i bezmoc, které prožívá hlavní hrdina, ve druhé, neméně bolestivé části cesty s ním pak hledá odpověď na otázku, jak po prožitých hrůzách dál žít.