Oceňovaný režisér Lorenzo Vigas se vrací s další subtilní studií otcovských autorit a ztracených zranitelných duší, jež k nim intuitivně tíhnou. V dramatickém příběhu osiřelého chlapce rozkrývá krutý ekosystém levné námezdní práce na mexické periferii. To nejpodstatnější v podobě jemných niterných pochodů zachycuje v uhrančivé kamenné tváři mladého neherce Hatzína Navarreteho.