Ostrůvek
Pohled na mikrokosmos zrcadlící nuance lidského soužití v Evropě, nebo hravé mystérium plné zábavných dějových otazníků? Možná obojí najednou. Dokumentárně observační i magicko-realistická návštěva předměstí Lausanne, kde dva hlídači z neznámého důvodu střeží říčku v přilehlém parku.