Erupce lásky
Katia a Maurice. Geochemička a geolog. Okouzlující pár vulkanologů, kteří strávili život na vrcholech aktivních sopek, erupcím lávy i emocí navzdory. Jak nicotný je člověk v porovnání se silou přírody? A pro co žije ten, kdo může zemřít každým okamžikem? Dojemná dokumentární romance se stala nečekaným diváckým hitem letošního festivalového jara.