Něha
Edina by udělala vše, aby vyhrála světový pohár v kulturistice. Kromě vlastní ctižádosti je jejím hlavním hnacím motorem partner Adam, sám bývalý špičkový kulturista, který do partnerky promítá sny, které si již sám nedokáže splnit. Financí potřebných na trénink a podpůrné léky není nazbyt, a tak je Edina nucena přijmout práci společnice ve specializované eskortní agentuře… Tělo (ve své monstrózní podobě) je vše, co je na Edině, alespoň z pohledu okolí, důležité. Přízračný svět vrcholové kulturistiky ani jiné hodnocení nepřipouští. Stejně jako Adam. Až letmé setkání se zamilovaností Edině připomene, že má i duši, která by si obdiv zasloužila také.