Potkali se ve VR
Toasterovi trvalo několik měsíců, než si zapnul mikrofon. Udělal to až po seznámení s taneční instruktorkou DustBunny. Naopak Jenny, která učí znakový jazyk, nikdy neměla problém porozumět Ray. Překvapivě intimní dokumentární film, který byl celý natočen ve virtuální platformě VRChat, ji vykresluje jako místo, kde emoce nejsou žádným glitchem.
Toasterovi trvalo několik měsíců, než si zapnul mikrofon. Udělal to, až když se seznámil s instruktorkou břišních tanců DustBunny. Naopak Jenny nic takového nepotřebovala, aby dokázala porozumět Ray. Učí totiž znakový jazyk. Dokumentární film, který byl celý natočen ve virtuální platformě VRChat, zkoumá lidské vztahy v době, kdy pandemie narušila možnost setkávat se tváří v tvář. Překvapivě intimní snímek těží z kontrastu anime avatarů s plnými dekolty, démonickými rohy nebo dračím ocasem, za kterými však slyšíme osamělé hlasy. Režisér Joe Hunting portrétuje virtuální prostor jako místo, kde konečně můžete být sami sebou a opravdové emoce zde nejsou žádným glitchem.