Love Song
„Co znamená láska pro ty, kteří ji nemají s kým sdílet?“ ptá se debutující tvůrce Max Walker-Silverman v lyrické romanci, která patří k tomu nejlepšímu z letošního festivalu Sundance. S citlivostí pro zachycení prchavé krásy všedního dne, s něhou a jemným smyslem pro humor představuje samotářskou cestovatelku Faye (Dale Dickey), krátící si v liduprázdném coloradském kempu pozorováním ptáků a hvězd čekání na dávného známého Lita (Wes Studi).
„Co znamená láska pro ty, kteří ji nemají s kým sdílet?” ptá se debutující tvůrce Max Walker-Silverman v lyrické romanci, která patří k tomu nejlepšímu z letošního festivalu Sundance. S citlivostí pro zachycení prchavé krásy všedního dne, s něhou a jemným smyslem pro humor představuje samotářskou Faye (Dale Dickey, kterou proslavil film Do morku kosti Debry Granik), krátící si v liduprázdném coloradském kempu pozorováním ptáků a hvězd čekání na dávného známého Lita (Wes Studi). Od posledního shledání uplynulo několik desítek let. Tehdy si nebyli lhostejní, a jelikož oba před časem přišli o ty nejbližší, doufají, že jeden ve druhém naleznou zdroj útěchy a kumpána pro sdílení životní tíže i drobných radostí.