Ukolébavka
Rozbolavělá a vystresovaná Amaia přijíždí domů z porodnice za doprovodu partnera a svých rodičů. Zatímco se rodina překřikuje, zda si k jídlu objednají sushi, nebo těstoviny, uprostřed zmatku sedí mladá žena, která už teď tuší, že se jí mateřstvím život obrátil naruby. Jen ještě neví, co všechno to znamená. Nechce se vzdát své práce, ale skloubit ji s péčí o miminko v situaci, kdy je její partner často pracovně pryč, je vyčerpávající, obzvláště ve chvíli, kdy je nucen odjet pryč na sedm týdnů. Amaia kapituluje a stěhuje se na tuto dobu k rodičům na venkov. Znovu se tak kromě matky stává dcerou a získává šanci rodiče poznat (a pochopit) z úplně jiné perspektivy. Snímek ze života pro všechny, jež někdy byli či právě jsou rodiči.