Hrdinové dělnické třídy
Lidija pracuje pro pochybného developera, dohlíží na dělníky na stavbě a navenek kryje špatné pracovní podmínky. Pracovníci se ale postaví na odpor. Rozzuřené sociální drama dardennovského střihu, podepřené punkovou estetikou, poodhaluje ohýbání morálních hodnot v místě, kde se kapitalismus povyšuje nad obyčejného člověka.
Developerská firma získá důležitou zakázku: v krátkém čase musí připravit vysídlenou stavbu tak, aby ji později mohl odkoupit movitý byznysmen. Mezi pochybným šéfem a najatými dělníky stojí Lidija, žena se studeným srdcem, která dohlíží na stavební práce a navenek kryje špatné pracovní podmínky. Dělníci se ale postaví na odpor a čas rychle utíká. Rozzuřené sociální drama dardennovského střihu poodhaluje odvrácenou tvář ekonomické tranzice a ohýbání morálních hodnot v místě, kde se kapitalismus povyšuje nad obyčejného člověka. Výbušné, univerzální téma fackuje svého diváka punkovou estetikou, jemným satirickým nádechem i prvky antické tragédie.