Balíček plný lásky
Způsob vidění, který obdařuje své objekty vznešeností, spojuje blízké a vzdálené, uzavřené a otevřené. Angeliki Papoulia, zámožná, avšak věčně nespokojená žena, hledá ve Vídni byt, a to v době, kdy vídeňskou kavárenskou kulturu postihne zákaz kouření. Po premiéře na Berlinale získal snímek cenu za režii na BAFICI.