Addi, bojovný čtrnáctiletý chlapec, bere pod ochranná křídla šikanovaného spolužáka a přivádí ho do své klučičí party. Může se z tyrana stát ochránce a naopak? Znepokojivé, přesto navýsost citlivé drama o odvrácené straně dospívání, krásách i krutostech dětství a temných zákrutech chlapeckého přátelství.
Po prvotině Kamenné srdce (2016), která byla oceněna téměř čtyřicítkou festivalových cen, přichází Guðmundur Arnar Guðmundsson s dalším znepokojivým, přesto navýsost citlivým příběhem o odvrácené straně dospívání. Hrdinou jeho nového snímku je čtrnáctiletý Addi, jehož denním chlebem je násilí a agrese mezi dětmi. Bojovný chlapec se rozhodne vzít pod ochranná křídla šikanovaného spolužáka a přivede ho do party dvou kamarádů. Ti jsou sice silnější než nováček Balli, musí však sami bojovat se svými démony. Guðmundsson znovu dokazuje schopnost vykreslit juvenilní svět s jeho krásami i krutostmi, stejně jako se opět může pochlubit vynikajícím obsazením hlavních hereckých rolí.