Kousek nebe
Anna žije s dcerou v odlehlé alpské vesnici. Láska k Marcovi, který sem přichází pomáhat na farmě, přináší do jejího života nový impulz. Radost z budování společné budoucnosti však začnou kalit Marcovy náhlé výpadky kontroly nad svým chováním… Příběh o lásce vystavené těžké zkoušce i sugestivní pohled na tvrdý život farmářů ve švýcarských Alpách.
Anna žije s dcerou v odlehlé alpské vesnici, pevně spjata s jejími obyvateli i s neměnným rytmem, který je jasně daný střídáním ročních období. Láska k Marcovi, který přichází do vesnice pomáhat v zemědělství, přináší do jejího života nový impulz. Radost z budování vztahu a ze společné budoucnosti však začnou kalit Marcovy náhlé výpadky kontroly nad svým chováním… Michael Koch empaticky vypráví příběh o lásce vystavené těžké zkoušce. Zároveň pomocí pečlivě obsazených a vedených neherců a využitím autentických lokalit sugestivně přibližuje tvrdý život farmářů ve švýcarských Alpách, na hony vzdálený od kýčovitých obrázků v turistických publikacích.