Takové to léto
Geisha, Léonie a Eugénie přijíždějí do odlehlého domu, kde se pod vedením německé terapeutky účastní experimentální terapie. Pobyt na venkově má trojici žen pomoci se sexuální závislostí, která je v životě opakovaně dostala do extrémních situací. Pomůže abstinence vyřešit hluboce zakořeněná traumata, ukrytá za fasádou divokých, avšak v jádru sebepoškozujících sexuálních fantazií? Ambicí nového snímku Denise Côtého není nalézt jasnou odpověď, ale prozkoumat zrádný terén ženské sexuality. Aniž by se uchýlil k prvoplánovému šokování či opustil svůj provokativní smysl pro humor, přináší quebecký tvůrce zábavnou hru s možnostmi, jak sexualitu zobrazit na plátně.