Axiom
Mrazivá charakterová studie. Když sympatický mladý muž Julius pozve svoje kolegy na plavbu rodinnou jachtou, zdá se vše v naprostém pořádku. Ještě než se ale skupinka stihne nalodit, začne obraz hlavního hrdiny dostávat povážlivé trhliny. Kdo tedy je Julius a co jej vede k jeho počínání?
Julius je mladý, sympatický, sangvinický muž, který pracuje jako kustod v galerii. S odvíjejícím se dějem však Juliův obraz přestává být jednoznačný. Vyprávění uvolňuje informace o Juliových motivacích jen velmi pozvolna a udržuje tak v divácích napětí a neklid až do samého finále. Brilantně ztvárněný hlavní hrdina má tendenci zacházet se svým sebeobrazem víc než lehce kreativně a divákovi je tak nastolena otázka, zda se jedná o psychiatrickou diagnózu hrdiny, nebo o diagnózu celé společnosti, ve které vládne kult úspěchu a sebeprezentace a ve které si jedinec nemůže dovolit být nudný a nezajímavý, pokud chce pozornost a uznání druhých. Snímek měl premiéru na Berlinale v sekci Encounters.