Slunce
Když si tři dívky obléknou hidžáb a nazpívají vlastní verzi hitu „Losing my religion“, stanou se z nich v kurdské vídeňské komunitě celebrity. Poutavé coming of age drama vypráví o dívčím dospívání uvnitř muslimské rodiny, ale je také univerzálním příběhem o osobním zrání navzdory cizím pohledům, očekáváním a představám.
Dospívající Yesmin a její kamarádky se baví stejně jako jejich vrstevnice. Natáčí krátká videa, která sdílí na sociálních sítích, experimentují s make-upem i alkoholem, občas si půjčí něco z mámina šatníku. Jenže když si dívky obléknou hidžáb, aby zpívaly a pózovaly do písně „Losing my religion“, vznikne virální hit, který stávající rodinné a kamarádské vztahy začne naleptávat. Debutující autorka se v částečně autobiografickém příběhu vrací ke stále palčivým tématům – nejasné identitě druhé generace imigrantů, dvojímu metru muslimských domácností a složitému dívčímu dospívání uprostřed striktních náboženských pravidel. Do známé kombinace navíc přináší neobvyklou formu, charismatickou hlavní hrdinku a odzbrojující upřímnost.