Hodně štěstí, pane Veliký
Vdova Nancy nervózně přešlapuje u okna hotelového pokoje, dokud na dveře nezaťuká pohledný mladík. Bývalá učitelka, která nikdy neměla orgasmus, se rozhodla doplnit si vzdělání v oblasti sexu. Nejdřív ale musí překonat vlastní nejistotu. Konverzační snímek, kde herecky září Emma Thompson, ukazuje, jak by vypadala aktualizovaná verze Pretty Woman.
Vdova Nancy nervózně přešlapuje u okna hotelového pokoje. Když na její dveře zaťuká krásný mladík, nemůže zprvu uvěřit, že vypadá stejně dobře jako na fotografii. Bývalá učitelka, která nikdy neměla orgasmus, se totiž rozhodla doplnit si vzdělání v oblasti sexu. Největší výzvou však pro ni bude překonání vlastních nejistot a předsudků. Konverzační snímek ukazuje, jak by mohla v dnešní době vypadat aktualizovaná verze Pretty Woman. Film na ploše hotelového pokoje citlivě rozehrává příběh o sebepřijetí a pozdním objevování sexuality. Herecky v něm září Emma Thompson jako žena, která na cestě za znovuzískáním svého sebevědomí svádí souboj především sama se sebou.