Ve znamení býka
Rapper Cole se vrací vyčerpaný z úspěšného turné. Okolí, v čele s osobní asistentkou Ilanou, neúnavně pokračuje v práci na jeho kariéře, ale Cole oproti nim zaostává. Pomalu se propadá do spirály plné deprese, drog, prostitutek a alkoholu… Hlavní roli v novém snímku stálice americké nezávislé kinematografie Tima Suttona ztvárnil rapper Colson Baker aka Machine Gun Kelly.