Hranice lásky
Petr a Hana se po letech otevřou sdílení svých nevyřčených erotických fantazií. Co začíná jako nevinná konverzace, postupně přechází ve zvídavé experimentování s nemonogamním pojetím vztahu. Debut Tomasze Wińskiho odvážně zkoumá různé podoby intimity i možnosti jejího plastického zachycení na plátně.
Petr a Hana, partneři v životě i práci, se po letech otevřou sdílení svých nevyřčených erotických fantazií. Co začíná jako nevinná konverzace, postupně přechází ve zvídavé experimentování s nemonogamním pojetím vztahu. Okušení sexuální svobody má však pro každého partnera jinou příchuť. Aniž by se uchýlil k exploataci, vydává se Tomasz Wiński ve svém celovečerním debutu do míst, která jsou pro mnoho párů tabu. Hranice lásky neprozkoumávají pouze různé podoby intimity, ale i možnosti jejího plastického zachycení na plátně, neboť samotní protagonisté se mimo jiné navzájem natáčejí na mobil. V hlavních rolích se objevují Matyáš Řezníček a Hana Vagnerová, která spolupracovala na námětu a scénáři filmu.